Kumho Tire святкує своє 60-річчя і обіцяє зберегти свій дух ініціативності

Kumho Tire святкує своє 60-річчя і обіцяє зберегти свій дух ініціативності

17.09.2020

5 вересня Kumho Tire відзначила своє 60-річчя. Компанія заснована в 1960 році, щорічно продає шин на суму понад 2 мільярди доларів в більш ніж 180 країнах, через свою штаб-квартиру в Кореї, також має мережу з дев'яти офісів продажів і одинадцяти філій регіональних офісів по всьому світу. Незважаючи на те, що сьогодні Kumho Tire перетворилася на глобальну шинну компанію, вона має унікальну історію походження, не схожу ні на одну іншу шинну компанію в усьому світі. Kumho Tire була створена її материнською компанією, яка була великим гравцем в сфері пасажирських перевезень і мобільності, через її бажання забезпечити стабільні поставки високоякісних шин.  

Завдяки швидкому росту корейської економіки, транспортний бізнес в Кореї процвітав. Однак, незважаючи на поліпшення інфраструктури, Gwangju Buslines продовжувала зазнавати труднощів з придбанням високоякісних шин. Оскільки пошук надійних постачальників зазнав невдачі, в 1960 році компанія Gwangju Buslines вирішила самостійно виробляти шини, в яких вона потребувала: «Давайте самі зробимо шини, які задовольнять потреби споживачів як головних покупців шин! Ми самі збираємося їх використовувати ». Ця досить прямолінійна думка надихнула Gwangju Buslines на створення Kumho Tire, і до цього дня вона залишається ключовою філо

софією, що лежить в основі чудової якості і технологій Kumho Tire.


1960 Створення шинної компанії з точки зору споживача

Перший завод Kumho Tire був побудований в Ян-донг, Кванджу-сі, Корея.


5 вересня 1960 на невеликій фабриці в Кванджу-сі компанія Kumho Tire виробляла приблизно 20 шин в день, причому більша частина виробничого процесу виконувалася вручну. На перших порах все, що потрібно було зробити Kumho Tire, - це поставити достатню кількість шин для своєї материнської компанії. Але незабаром інші транспортні компанії помітили чудову якість шин, використовуваних Gwangju Buslines, і почали розміщувати свої замовлення на високоякісні шини в Kumho Tire. Зрештою, чутки про видатних продуктах Kumho Tire поширилися і по інших країнах. Щоб скористатися своєю репутацією виробника якісної продукції на зарубіжних ринках, в 1965 році компанія Kumho Tire вирішила вийти на світовий ринок. Першим напрямком діяльності компанії став ринок комерційних шин Таїланду.

1975 Розробка авіаційних шин

У 1975 році Kumho Tire стала першою корейською шинної компанією, яка розробила авіаційні шини. У тому ж році Kumho Tire стала офіційним постачальником авіаційних шин для ВПС США.


Kumho Tire допомогла їй дуже активно реагувати на запити ринку. Високошвидкісні круїзні шини, розроблені в 1972 році, і зимові шини для експрес-автобусів - два яскравих приклади прагнення компанії до вдосконалення і впровадження інновацій в свої технології. У 1975 році компанія Kumho Tire вперше в Кореї розробила чотири різні специфікації для авіаційних шин і отримала сертифікат якості від ВВС США. Навіть до цього дня Kumho Tire залишається єдиною шинної компанією в Кореї, що володіє технологіями виробництва авіаційних шин.


1999 Розробка перших в Кореї шин з пробуксовкою

Спущені шини дозволяють водієві вести машину, навіть коли вони спущені.



Прагнення Kumho Tire до розробки більш досконалих технологій призвело до появи ряду нових продуктів і технологій в корейської шинної промисловості. 

Нижче наведені найбільш помітні «новинки», представлені Kumho Tire. 1975: Додати Розроблено сталеві радіальні шини для легкових автомобілів.

  •  1975: Додати Розроблено шини для літаків.
  • 1978: Розроблено радіальні шини для вантажівок і автобусів. 
  • 1987: Отримано корейський сертифікат по монтажу шин для експортованих легкових автомобілів (GM, США). 
  • 1999: Розроблено шини Run Flat, які працюють зі швидкістю до 80 км / год (4-е місце в світі). 
  • 2008: Додати Отримав сертифікат авіаційних шин Федерального управління цивільної авіації США (TSO)


2008 Розробка перших в світі шин 15-й серії

Шина 15-й серії, розроблена Kumho Tire, є першою серією шин, створеної спеціально для суперкарів.



Технологія не знає кордонів.

У минулому передові технології Kumho Tire допомогли компанії стати першопрохідцем на корейському ринку. Тепер це допомагає компанії стати першопрохідцем на світовому ринку. 

Давайте подивимося на деякі продукти, які Kumho Tire розробила вперше в світі. 

  • 2002: Додати Розроблено 26-дюймові і 28-дюймові шини UHP.
  • 2006: Розроблено «ароматичні» шини з ароматом лаванди.
  • 2006: Розроблено 32-дюймова шина UHP.
  • 2008: Додати Розроблено шини 15-ої серії для суперкарів з найменшим передавальним числом на ринку.


2009 «Продукт світового рівня» обраний Міністерством економіки знань

Гоночна шина Kumho Tire F3 була обрана Міністерством економіки знань в 2009 році як «Продукт світового класу».


Кілька десятиліть тому компанія Kumho Tire усвідомила важливість розвитку нових технологій і маркетингу в автоспорті і всерйоз зайнялася розробкою гоночних шин в 1990 році, відкривши Технічний центр Kumho Akron (KATC) в США. До 2000-х років Kumho Tire змогла зарекомендувати себе як №1 бренд на ринку F3, що забезпечує приблизно 40% (в залежності від поставлених одиниць) світового ринку шин F3.


2016 Відкриття заводу в Джорджії

Kumho Tire відкрила свій дев'ятий виробничий завод у Маконі, штат Джорджія.


Kumho Tire почала глобальне розширення своєї виробничої бази в 1996 році, почавши зі свого заводу в Нанкіні в Китаї. У 2008 році відкрився завод в Біньзионг, В'єтнам, і, нарешті, в 2016 році відкрив завод в Джорджії, США. В даний час Kumho Tire має можливість виробляти 56 мільйонів одиниць (шин) в рік в цілому на своїх заводах в Кореї (3філліала), Китаї (3), В'єтнамі (1) і США (1).


2019 Глобальний спортивний маркетинг

19 липня на стадіоні «Тоттенхем Хотспур» відбувся матч 37-го дня англійської Прем'єр-ліги.


Спортивний маркетинг - це стандартний маркетинговий інструмент, який сьогодні використовують багато успішних світових компаній. В даний час Kumho Tire спонсорує престижні європейські футбольні клуби, в тому числі Tottenham Hotspur в Англії, Bayer 04 Leverkusen в Німеччині і ФК Mlada Boleslav в Чехії. У Сполучених Штатах є міцні партнерські відносини з НБА (включаючи NBA G League). Триваюча пандемія COVID-19 змусила більшість ліг проводити свої матчі за закритими дверима. Проте, любителі спорту в усьому світі як і раніше можуть побачити Kumho Tire по телебаченню і в Інтернеті.