Kumho WinterCraft Wi51

Kumho WinterCraft Wi51

16.03.2021

Зимові шини фрикційного типу, розкривають увесь свій експлуатаційний потенціал на засніженій дорозі і льоду. Легкові шини Kumho WinterCraft Wi51 чудові в зчепленні на засніженій дорозі і добре керовані на мокрій, також мають короткий гальмівний шлях.

Нова лінійка шин Kumho WinterCraft Wi51 з'явилася на вторинному ринку в 2020 році. Інженери Kumho впровадили в новинку ряд інновацій, тим самим покращивши характеристики шини для зимових умов. Була збільшена жорсткість центральної області шини, та частина колеса, яка отримує більшу частину навантаження при русі. Підвищення жорсткості сприяло поліпшеною стабільності руху під час швидкісної їзди по автомагістралі.

новая фрикционная шина

Такий конструктивний підхід спричинив за собою не тільки зміни в дизайні центральної частини шини, оновивши його, а також була збільшено пляма контакту. За рахунок більшої площі зчеплення з дорогою, інновація збільшила продуктивність WinterCraft Wi51 на снігу на 5%, на зледенілому дорожньому полотні на 8%.

Проведення порівняльних тестів новинки продемонструвало відмінне гальмування колеса на снігу, за рахунок розташування ламелей під кутом 45 ° в центральних блоках. Бічні дренажні канавки розміщені під кутом, щоб швидше і якісніше висушувати пляма контакту від мокрого снігу та води. В ході віртуального моделювання, були оптимізовані і розміщені в правильній послідовності плечові блоки шини. Даний підхід значно підвищив маневреність WinterCraft Wi51 на снігу.

Для легкості визначення зносу протектора, при візуальному огляді, індикатор виконаний у формі пісочного годинника. Щоб зробити максимальним контакт шини з дорогою, розробники взяли принцип лап ящірок, розміщені мікронасічки на плечових блоках шини імітують візерунок лап плазунів.

Плечова зона шини виконана з блоків різної висоти. Така індивідуальна особливість Wi51, не тільки відрізняє новинку від конкурентів, а й спрямована на зниження шумності шини.

Технологи Kumho, при виготовленні гумово суміші для нової лінійки шин, додали волокна арамида (синтетичний поліамід за міцністю не поступається сталі), таке рішення повинно поліпшити зчіпні властивості шини на засніженому або зледенілому дорожньому покритті. Для кращого зчеплення шини з мокрим дорожнім полотном і зносостійкості, до склада резино суміші, додана ​​високодисперсна силика.Kumho WinterCraft Wi51 підкреслює свою зимову експлуатаційну орієнтованість дизайном боковини. У дизайні задіяні зображення кристалів льоду і айсберга.

уникальный дизайн боковины     дизайн с изображением льдин и айсберга

Внутрішні тести шини продемонстрували експлуатаційні поліпшення нової моделі шин. В ході снігового тесту WinterCraft Wi51 продемонстрував на 12% поліпшену керованість і на 4% менше гальмівний шлях. На 8% зросла керованість в крижаних умовах і на 3% в умовах мокрої дороги. Гальмівний шлях на мокрому дорожньому покритті залишився стабільно незмінним. А ось про гальмівному шляху в умовах зледенілій дороги, експерти Kumho нічого не вказали