Огляд зимових шин класу стандарт

14.08.2023

На основі водійського досвіду сформувалося стійке поняття, що нові шини, нехай навіть і бюджетного класу, завжди кращі за найдорожчі, але порядком зношені шини. Особливо це помітно у зимовий час. Потерта преміальна покришка з глибиною протектора менше 4х міліметрів не має достатньої глибини канавок, ні гострих граней і, отже, не може відпрацьовувати на слизькій або сніговій дорозі по максимуму. У той час як, найбюджетніша гума, але нова зможе надати впевненості у подоланні зимових перешкод та забезпечить стабільну, безпечну їзду переважно в спокійному ритмі експлуатації. Підтвердженням цього є результати численних тестів, які порівнюють різні типи дорогих і бюджетних покришок.

Перш ніж приступити до вибору зимової гуми дорогої, чи більш дешевої, потрібно розібратися, в чому відмінності шин класу стандарт від преміальних аналогів. Цьому є кілька пояснень:

  1. Застосування не найновіших, але перевірених технологій.

  2. Використання альтернативних недорогих матеріалів та замінників.

  3. Розміщення виробництв у країнах із дешевою робочою силою.

Тому, якщо ваші преміальні шини вже відпрацювали свій ресурс, а бюджет на зиму обмежений, можна розглянути найпопулярніші моделі недорогих покришок класу стандарт, перевірені часом і вітчизняними дорогами:

Via Maggiore

Зимова шина, що отримала своє визнання у водіїв таксі та робочого транспорту. Розроблений за допомогою комп'ютерного моделювання спрямований протектор дозволив спроектувати форму дренажних каналів для забезпечення ефективної роботи покришки на сніжному прошарку та в умовах сльоти, а множинні тривимірні ламелі посилюють ефект зачеплення на слизьких ділянках. При цьому покришка, незважаючи на глибоку систему водовідведення, не втрачає характеристик на чистих дорогах, які часто зустрічаються в умовах мінливого клімату нашої країни.

Морозостійкий полімер у гумовій суміші гарантує її еластичність і термостійкість у січневі морози, таким чином автошина Premiorri Via Maggiore не втрачатиме своїх властивостей у будь-яких зимових умовах, але найкращі свої характеристики виявляє все ж таки в м'яку зиму з частим мокрим снігом та відлигою. У складі компаунду міститься натуральний каучук та додаткові компоненти, що підвищують стійкість до пошкоджень та загальний ресурс шини. Виготовляється в легкових типорозмірах та для компактних кросоверів.

Via Maggiore Z plus

Це удосконалена нешипована зимова шина з виразним асиметричним протектором скандинавського типу за доступною ціною. Випробовувачі шини заявляють, що ненаправлений асиметричний протектор забезпечує достатню тягу під час розгону на будь-яких типах зимових доріг, а потужні прямокутні блоки плечових зон впевнено утримують автомобіль на поворотах. Зовнішня та внутрішня сторони протектора мають глибокі канали, за рахунок яких Z Plus відмінно протистоїть акваплануванню. Поперечні канавки сприяють швидкому самоочищенню контактної зони та досягненню надійного зчеплення. У порівнянні зі спрямованою Premiorri Via Maggiore асиметрична модель має сильніший нордичний характер, крім того в 2019 році була перероблена гумова суміш з урахуванням стабільності роботи в низькотемпературних умовах.

Doublestar Winterking DW08

Скандинавська шина, що не шипується, від найбільшого виробника Піднебесної виступає непоганим конкурентом вітчизняним покришкам. Зубастий спрямований протектор DW08 з величезною кількістю пилкоподібних ламелей впевнено працює на нерозчищених дорогах. Але як гума поводитиметься на снігу або на асфальті, вкритому прошарком води? Для цього розробники передбачили спеціальні ламелі-присоски, тобто невеликі западинки на блоках, які вбирають краплі води і осушують поверхню. Якщо вологи виявиться занадто багато в роботу вступають дренажні канали. Центральне монолітне ребро, порізане ламелями, прискорить розгін та покращує курсову стійкість. Несиметричне шахове розміщення плечових блоків знижує вібрації та сприяє зниженню рівня шуму.

Виробляються Doublestar Winterking DW08 у розмірностях із шириною профілю 155-235мм та посадочних діаметрах R13-R18.

Doublestar Winterking DW02

Асиметричний варіант Doublestar для холодних арктичних умов. Перевагами покришки є високий рівень чіпкості на кризі, а також довговічність та міцність на поганих розбитих дорогах.

Зменшені розміри блоків протектора сприяють збільшенню кількості зчіпних граней, що різноспрямовано розташовані у напрямку руху. В результаті досягається стабільність прямолінійного руху та маневрування на мокрих або крижаних покриттях.

Гумова суміш протекторної зони включає натуральний каучук і діоксид кремнію. Сполуки кремнію, як відомо, підвищують м'якість компаунда при дії низьких температур, а також підвищують міцність на розтяг.

Придбати Doublestar Winterking DW02 можна у 21 типорозмірі від 185/65R14 до 255/50R19 у модифікаціях для легкових авто та кросоверів.

Hifly Win-turi 212

Легкова зимова шина для складних умов. Кріоадаптивний склад гумової сумішіі витримує низькі температури та зберігає робочі параметри протектора на високому рівні. Такий компаунд сприяє зниженню опору кочення і, як наслідок, економії палива. Модернізований протектор із системою глибоких ламелей дозволяє покришці впевнено розганятися та гальмувати на мерзлих дорогах. Чотири окружних гідроканали перешкоджають акваплануванню та та втраті керування на сніжному прошарку. Асиметричне розміщення блоків стабілізує керування на асфальті і знижує вібрації на кузов і кермо.
Підвищений вміст натурального каучуку в гумовій суміші підвищує м'якість блоків при низьких температурах і знижує абразивний знос. Дана покришка підходить водіям, які бажають відчути впевненість та стабільність на зимових дорогах міста та передмістя.

Виробляється Hifly Win-turi 212 у найпопулярніших легкових і низькопрофільних розмірах з діаметрами від R12 до R20.

Повернення до списку