Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Календарна зима ще не закінчилася, а ми вже маємо можливість ознайомитися з першими результатами літніх тестів 2020. Цього року популярне німецьке видання AutoBild вирішило не відступати від своєї давньої традиції, і презентувало випробування для 50 покришок в типорозмірі 245/45 R18.
Ми пропонуємо Вашій увазі короткий огляд Відбіркового туру - перша частина великого шинного тесту.
Всього дві дисципліни щорічно включають експерти в Відбірковий тур. Це гальмування на вологій і сухій дорозі. Такий вибір пояснюється тим, що безпосередньо від довжини гальмівної дистанції залежить безпека водія, пасажирів і збереження транспортного засобу. З 50 претендентів відбираються 20 кращих, у яких сумарна гальмівна дистанція (на сухій і вологій дорозі) буде самої мінімальної. Такі моделі переходять до Основного тур і буде змагатися далі за поглибленою програмою.
Гальмування повторно проводитися не буде, але результати відбіркового туру увійдуть у фінальну таблицю змагань.
За словами організаторів, єдиною умовою для відбору учасників - була їх доступність на ринку на момент проведення тестування. Обраний розмір шин орієнтований на седани класу люкс. Як виявилося, шини для таких автомобілів виробляються в різних цінових категоріях. Серед учасників можна побачити багато знайомих брендів, в тому числі:
Bridgestone
Michelin
Goodyear
Pirelli
Continental
Hankook
Vredestein
Nokian
Yokohama
Kumho
Toyo
Firestone
Fulda
Kleber
Dunlop
Uniroyal
Apollo
Falken
Giti
Maxxis
Rotalla
Tristar
Marshal
Всього два випробування пропонувалося пройти кожній шині. Гальмування на мокрій дорозі зі швидкості 80 км/год до повної зупинки і на сухий - зі швидкості 100 км/год.
Тож не дивно, що майже всі преміальні бренди зайняли перші рядки рейтингу. Bridgestone Potenza S001 з результатом 28,7 м. На сухій дорозі - Michelin Pilot Sport 4 з результатом 32,1 м. Сумарний результат за підсумками двох дисциплін склали - 61,9 м, що на 22,3 метр менше найгіршого результату, що продемонструвала відновлена шина King Meiler Sport 3. Її відставання від нових шин склала 6,3 метра.
Експерти були здивовані хорошими результатами недорогих шин, таких як Laufenn (підбренд Hankook), Zeetex та Maxxis, що зуміли потрапити до першої двадцятки. У той же час розчаруванням для експертів стали невтішні результати преміальних шин Pirelli P Zero 2007, занявші 25 місце. Засмутили результати Debica Presto UHP 2 (24 місце), Yokohama Advan Sport V105 (26 місце) Sava Intensa UHP 2 (27 місце) Gislaved Ultra*Speed (30 місце) Viking ProTech HP (36 місце) Barum Bravuris 5HM (42 місце).
У фінал AutoBild 2020 пройшли 20 моделей
В Основному турі вони будуть змагатися в різних дисциплінах, серед яких безпека аквапланування, керованість, опір коченню, рівень шуму та інші.