ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Тест зимових шин розміру 205/55 R16

01.11.2022

Тест зимових шин розміру 205/55 R16

Наближається темна пора року, а з нею і півроку, в якому панують низькі температури. Крім того, часто туман дощ і сніг для мокрих і слизьких доріг. Якщо після цього виникає небезпечна ситуація, наприклад раптовий маневр ухилення або екстрене гальмування, ви опинитеся в невигідному становищі з невідповідними шинами. Якщо шини досягають своєї межі, автомобілем важко керувати. Щоб бути якомога краще підготовленим до небезпечної ситуації, ADAC однозначно рекомендує використовувати шини з символом Alpine, оскільки в них використовуються гумові суміші, які, на відміну від літніх шин, можуть краще працювати при низьких температурах і вологих умовах. Оскільки ми, водії, можемо передбачити та уникнути всіх подій лише в дуже обмеженій мірі, ADAC не лише надає особливого значення балансу властивостей у своїх випробуваннях шин, а й мінімальним якостям, пов’язаним з безпекою у відповідних окремих критеріях. Найбільш релевантні критерії тестування з найвищою вагою в тесті шин ADAC стосуються властивостей на мокрій дорозі

Загалом тести ADAC досліджували експлуатаційні властивості 15 зимових моделей для легкових автомобілів середнього класу 205/55 R16 91H (до 210 км/год). Втім, не забігатимемо наперед про все послідовно.

Список протестованих зимових моделей:

Як тестовий використовувався автомобіль VW Golf GTI. Випробування на снігу проводились у Івало, Фінляндія. Тести на асфальті – на випробувальному полігоні Bridgestone на околицях Риму, Італія.

Результати тесту ADAC

Загальне враження від шин розміру – 205/55 R16 – загалом у випробувачів ADAC залишилося позитивним: із 15 протестованих моделей, у яких були перевірені ходові якості, рівень безпеки, комфорт та економічність, п'ять проявили себе дуже добре, ще сім повністю задовольнили тестерів своїми властивостями. В одній моделі низькі показники зчеплення на сухій дорозі призвели до вердикту «Посередньо» і ще двом тестовим продуктам довелося суттєво знизити загальні оцінки через погане зчеплення мокрою дорогою.


Добре збалансовані шини на вершині

Перемога в тесті дісталася шинам Bridgestone Blizzak LM005, які особливо вразили на мокрій дорозі. Однак у порівнянні з іншими «хорошистками» тесту у них було зафіксовано найвище зношування, але це невелика розплата за максимальну безпеку на зимових дорогах.

А ось шини Michelin Alpin 6, що посіли друге місце, якраз-таки можуть похвалитися високою ходовістю. Їх прогнозований пробіг становить майже 43 000 км. При цьому на сухій дорозі французька розробка преміум-класу трохи слабша за лідера змагань.

Dunlop Winter Sport 5 і Hankook Winter i*Cept RS2 W452 розділили третій ступінь п'єдестали. Ці шини продемонстрували хороші результати на мокрих, засніжених та сухих дорогах. При цьому автогума Dunlop виявилася більш зносостійкою (пробіг 39500 км), і, крім того, найекономічнішою в тесті.

На п'яту сходинку рейтингу зимових шин ADAC видерлися Maxxis Premitra Snow WP6 від тайванського виробника. Вони замкнули «зелену» групу, в рамках якої вони були найкращими в тестах на сухій поверхні, а ось на мокрій дорозі та зимових покриттях їхні зчіпні властивості трохи поступаються суперницям. Їхня стійкість до зносу на рівні покришок Bridgestone. Непоганий дебют у тестах.

Трієчниці тесту ADAC

Через виявлені явні недоліки сім моделей тесту отримали вердикт «Задовільно». Зокрема практично у всіх до девальвації загальної оцінки призвела слабка керованість на сухій дорозі: необхідність коригування кермового управління вносить чималий дискомфорт у водіння.

Falken Eurowinter HS01 (6 місце) здобули середні бали не лише за суху поверхню, а й за зчеплення на снігу.

Слабкі характеристики на сухій дорозі підмочили репутацію преміальних Continental WinterContact TS 860 та Goodyear UltraGrip 9+ (два 7 місця), хоча в решті претензій взагалі не знайшлося. Continental були другими за результатами "мокрих" тестів, а Goodyear вистрілили у випробуваннях на паливну економічність. Варто зазначити, що до зимового сезону 2020/2021 була представлена ​​наступна модель лінійки - Continental WinterContact TS 870, але з урахуванням пандемії та її наслідків, запуск у продаж новинки було перенесено на наступний рік.

Шини Sava Eskimo HP2 (9 місце) при низькому опорі коченню і хороших результатах на снігу вкрай посередньо виступили в «мокрих» дисциплінах через слабку керованість.

За винятком характеристик на сухій дорозі шини Toyo Observe S944 (10 місце) непогано виглядали на тлі конкуренток у тестах на снігу та мокрому асфальті. Відзначилися вони низькою витратою палива.

Більше інших у плані керованості докучали Pirelli Cinturato Winter (11 місце) та Giti GitiWinter W1 (12 місце). Водночас шини Pirelli відзначилися найвищою оцінкою за тести на снігу, а продукція Giti показала не найкращий результат на мокрому покритті (що було обумовлено слабкими стійкістю до аквапланування та керованістю), хоча на снігу поводилася досить впевнено.

На закінчення

ADAC нагадує: при купівлі шин усі чотири шини повинні мати однакову дату виробництва та, отже, однаковий технічний стандарт. Якщо використовуються шини попереднього року випуску, переконайтеся, що залишкова глибина протектора є достатньою. Для зимових шин ADAC рекомендує мінімальну глибину протектора 4 мм.

Повернення до списку