ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Повернення товару при замовленні через Інтернет - магазин

18.12.2018

1. Возврат товару належної якості. Прі придбанні товару належної якості клієнт може провести обмін на аналогічний товар протягом 14 днів від дати оформлення замовлення. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням вартості або повернути гроші в розмірі вартості товару, який був возвращен. Условія і причини повернення товару належної якості: Товар не відповідає вимогам клієнта - по формою, розміром, кольором або іншим характеристикам. В   зв'язку з цим товар не може бути використаний клієнтом по назначенію. Товар не експлуатувати і був збережений його товарний від. Прі придбанні товару на складі компанії: Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний/інший товар або поверненням грошей. Оформлення документів на повернення здійснюється на складе. Прі придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж): Повернення товару здійснюється клієнтом за місцем придбання з подальшим обміном на аналогічний/інший товар або поверненням грошей. Повернення грошей клієнту виробляє точка видачі. Прі отриманні товару у відділенні Нової пошти (післяплати): Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет – магазина. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний/інший товар, компанія виробляє повторну відправку, погодивши умови доставки і оплати з кліентом. Прі отриманні товару у відділенні Нової пошти (безготівковий розрахунок): Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, дані для відправки надасть фахівець Інтернет - магазину. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет – магазина. Вартість зворотної доставки товару оплачує клієнт. Після прибуття товару на склад компанії, клієнту повертаються гроші в повному розмірі. Під час заміни товару на аналогічний/інший товар виробляється відповідний перерахунок вартості. Тобто   клієнт доплачує решту суми або отримує залишок суми в залежності від різниці в ціні. Після чого компанія виробляє повторну відправку товара. Перечень документів для повернення грошей: Клієнт – фізична особа: Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банка. Фото/скан-копія першої та другої сторінки паспорта. Фото/скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти. Фото/скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності) . Кліент – юридична особа: Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печатью. Возврат грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компаніі. 2. Возврат товару неналежної якості (заводський брак) При виявленні заводський брак в процесі установки або експлуатації, клієнт може зробити повернення товару з подальшим обміном на аналогічний товар належної якості або поверненням грошей. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, то клієнт може придбати будь-якої інший товар з відповідним перерахуванням стоімості. Рассмотреніе претензій на наявність заводського браку проводить відділ рекламацій компанії: При задоволенні претензії - проводиться обмін товару або повернення денег. Прі відхиленні претензії &ndash ; товар повертається клієнтові або утилізується (за бажанням клієнта) . При придбанні товару на складі компанії: Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації здійснюється на складе. Прі придбанні товару на точці видачі (партнерський шиномонтаж): Повернення товару неналежної якості здійснюється клієнтом за місцем придбання. Оформлення документів на розгляд рекламації проводиться точкою видачі. Прі отриманні товару у відділенні Нової пошти: Повернення товару здійснюється клієнтом за допомогою його відправки Новою поштою, інформацію по відправці надасть фахівець Інтернет - магазину. Перед поверненням товару неналежної якості необхідно надати фото товару на info@prokoleso. ua. Після зворотного відправлення товару клієнт повинен повідомити номер декларації фахівця Інтернет – магазина. Вартість зворотної доставки товару оплачує компанія. Перечень документів для повернення товару - розгляд рекламації: Претензія. Бланк претензії надається клієнту співробітником компаніі. Перечень документів для повернення грошей при задоволенні претензії: Клієнт – фізична особа: Заява на повернення грошей. У заяві обов'язково повинні бути вказані паспортні дані клієнта, номер карти ПриватБанку для повернення грошей, причина повернення і підпис. Якщо повернення грошей здійснюється на карту іншого банку, то клієнту необхідно додатково надати реквізити цього банка. Фото або скан-копія першої та другої сторінки паспорта. Фото або скан-копія лицьової сторони банківської карти для виключення помилок в номері карти. Фото або скан-копія документа, що підтверджує оплату (при наявності) . Кліент – юридична особа: Заява на повернення грошей на фірмовому бланку підприємства з зазначенням банківських реквізитів для повернення грошей, підписом і печатью. Возврат грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання повернутого товару на складі компанії.  

Повернення до списку